poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Lekcja historii




Świat jest światem niedoskonałym,
Pełnym zbrodni i rozlewu krwi.
Świat jest światem zakłamanym.
Światem, który skrywa wiele chwil…
Historii milionów tysięcy
Relacji, których nie znał, nie zna i nie pozna nikt.
Historii jednego człowieka
Persony, którą zna każdy i nikt.
Historia z historią w milionach się miesza.
A jeden do miliona to ty!
Jesteś anonimowy, bezimienny.
Poddajesz się temu, co niesie świat.
Zatracasz się w milionach tysięcy.
Zanikasz jak biały na palecie barw.
Jesteś jedyny, niepowtarzalny.
Dlaczego więc znikasz pośród tak wielu spraw?

Doceniajmy siebie, bo nie znamy swej wyjątkowości. - od Autorki :*




2 komentarze:

  1. Mało kiedy natrafia się w Internecie na takie perełki. Uwielbiam poezję amatorską, tylko, chyba ta jest już w pełni profesjonalna. Wysublimowane słowa. Czar i bogactwo treści robi ogromne wrażenie."Jesteś anonimowy, bezimienny.
    Poddajesz się temu, co niesie świat.
    Zatracasz się w milionach tysięcy." Jak dla mnie, najpiękniejszy urywek, aż mnie korci, żeby sobie z zachwytu popłakać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za to że czytasz i oceniasz moje prace. Nie wyobrażasz sobie jak cudownie się czuje po przeczytaniu twojego wpisu i dowiedzeniu się, że moja wywarła na tobie takie wrażenie :) Jako autorka jestem spełniona <3

      Usuń